- Tirsdag, 18. juni 2024
Af Vagn Kristensen, Vibevej, Støvring
Karl Andersen har gennem tiden haft mange indlæg og meninger om, hvad der sker i Støvring og hvad politikerne skulle have gjort anderledes. Det er i sig selv positivt, at høre meninger - det kan selv politikere bruge til noget.
Jeg synes dog, at Karl skal se fremad og ikke hele tiden fokusere på, hvad der efter hans mening er gjort forkert.
Karl mente, at investere i en ny omfartsvej i Støvring syd var helt håbløst på grund af økonomien. Her hørte politikerne ikke på hans råd og projektet bliver nu sat i gang.
Karl, det handler om fremtidig udvikling og ikke afvikling!
Karl har også en mening om fremtiden for Jernbanegade og de muligheder, som kommunen bidrager med, med de mange millioner, man har fået af staten.
De er øremærkede til fremme af byudvikling i samarbejde med private investorer. Et rigtig godt initiativ, som jeg ser frem til at deltage i.
Angående Karls viden om Jernbanegade funderer jeg over: Hvor han har sin viden fra? Han har ikke vendt den med mig. Jeg har dog en vis erfaring gennem årene.
Til slut kan jeg nævne, at inden for de seneste måneder har jeg fået tre seriøse henvendelser fra butikker, som ønsker at etablere sig i Jernbanegade.