- Tirsdag, 8. marts 2011
Onsdag den 2. marts holdt man fastelavnsfest i legestuen og alle børn var udklædt. Man havde løve , find Holger, klovn, og mange flere.
Man slog katten af posen med en grydeske og ud af posen kom popcorn. Det var lærke der blev kattekongen i år.
Man hyggede med fastelavnsboller. Og efter en god formiddag fik børnene spagetti til frokost, og en dejlig lur.

