Christina Larsen og hendes hest Charlie.

Christina Larsen og hendes hest Charlie Chip var lørdag den 2. april til 20-års jubilæumsstævne i Nørhalne rideklub. Det var sæsonens første uddendørs stævne men de var heldige med vejret. De startede LA1 dressur og sluttede som 1. uplaceret med 62 % og derudover deltog de i deres Jubilæumsklasse. Den klasse gik ud på at man måtte vælge et valgfrit program fra LC1 til LA4 hvor der konkurreres om højeste procenttal.
Christina starte klassen i LA2 niveau og endte med et rigtig flot resultat på 64,8% og dermed opnåede en super flot 2. plads, som gav os et gavekort til Horze i Aalborg. En rigtig god  start på sæsonen.


e-max.it: your social media marketing partner