- Onsdag, 23. marts 2011



STØVRING: Som afslutning på en god og spændende gymnastiksæson afholdt Gymnastikforeningen Dannelund sin store og festlige forårsopvisning i Støvringhallen lørdag den 19. marts.
Eftermiddagen bød på masser af flot og seværdig gymnastik, leveret af ikke færre end 250 dygtige og veloplagte gymnaster. HCI Himmerlandscentrets Idrætsefterskole stod for dagens gæsteoptræden og leverede et brag af opvisning med mange meget svære finesser.
Som en ekstra overraskelse til de mange tilskuere løb alle gymnaster store som små ind i en totalt mørklagt hal og lyste med lommelygter. Det så fantastisk flot ud.
De mange hold, der spændte fra de helt små på børneholdene til dame/herremotionisterne, gav et rigtigt godt indblik i, hvad børn og voksne har brugt de mange vinteraftner i gymnastiksalene til at lære og de omkring 300 fremmødte tilskuere fik en god og flot oplevelse denne lørdag eftermiddag i Støvringhallen.
Selvom Gymnastikforeningen Dannelund nu har afholdt sin årlige opvisning er det ikke ensbetydende med, at sæsonen er slut, for allerede i denne uge starter nemlig sommerhold op, nemlig zumba fitness, step, bodytoning, pilates og efterfødselshold.
DS & HH

