Jeg vil blot lige fortælle jer om mine oplevelser de sidste 14 dage som formand for gymnastik i Øster Hornum idrætsforening.

Vi har haft tilmelding til sæson 2018-2019. Vi har i år haft flere udfordringer, da en del trænere desværre er rejst ud af kommunen, så de kan træne i haller, der har flere muligheder. Det kan man selvfølgelig ikke forklejne dem i da det giver en meget bedre oplevelse, at have de bedste træningsmuligheder.

Så da vi åbnede for tilmelding til den nye sæson, gik der 5-10 min. så var 2 hold lukket pga. for mange børn. Så måtte vi seriøst ud på trænerjagt, da vi har meget svært ved at skuffe glade aktive børn. Nu står vi så med nogle ekstra trænere, men igen er flere hold fyldte, da vi ikke kan være mere end 60 gymnaster i hallen, pga. sikkerhedsmæssige årsager. 

Nu kommer så det problem, vi desværre ikke selv er herre over. Vi mangler en ekstra hal. Vi ønsker virkelig at kunne sige ja til alle de børn fra Rebild Kommune der gerne vil træne og have en masse gode oplevelser i vores idrætsforening. 

Det leder desværre hen til det næste jeg vil minde jer om. Som tidligere skrevet, har vi lavet et lille skuffesystem, så vi har kunnet vælge de børn, der har skoledistrikt i Øster Hornum, først. Det var jo sådan set også det, vi gerne ville - undervise i gymnastik for vore egne børn i byen, men vi har jo så desværre måtte skuffe de børn fra Støvring, der er kommet hos os i flere år.

Så kære politikere, hjælp alle gymnaster i Rebild kommune, giv os en ekstra hal i Øster Hornum, så vi kan være det fyrtårn, som vi længe har savnet.

e-max.it: your social media marketing partner